Kas peaksid tarvitama kollageenipulbreid? 🍒 14 kollageeni toetavat toitu

Kas peaksid tarvitama kollageenipulbreid?

LĂŒhike ja lihtne vastus on.. Ei, kollageenipulbrid ja joogid ei ole hĂ€davajalikud selleks, et oma nooruslikku nahka sĂ€ilitada. Kollageen on valk, mida toodetakse kehas protsessi kĂ€igus, mida nimetatakse kollageeni biosĂŒnteesiks, mis toimub erilistes rakkudes, mida nimetatakse omakorda fibroblastideks. 

Kollageeni sĂŒnteesitakse meie kehas toidust toitainete abil:

  • Aminohapped
  • Vitamiin C
  • Mangaan
  • Tsink

Need on kĂ”ik vajalikud keeruliseks protsessiks, mis loob kollageeni molekulid ja kollageenkiud. Fibroblast vĂ”tab toidus olevad aminohapped, mida keha on kas söönud vĂ”i sĂŒnteesinud, ja kasutab neid koos C vitamiini ja ensĂŒĂŒmidega, et ehitada kollageeni molekule. Need molekulid lĂ€bivad edasise muundamise, et luua ĂŒlimalt tugevad kollageenkiud.

Seega, kui Sinu toit sisaldab piisavalt aminohappeid, C vitamiini, mangaani ja tsinki, on kehal vÔimalik toota vajalikku kollageeni ilma tÀiendavate lisanditeta.

Seega, kui oled huvitatud “ilust ilma julmuseta”, siis tĂ”enĂ€oliselt vĂ€ldid trendikaid ja kalleid kollageeni lisandeid. Selle asemel saad keskenduda taimsetele toitudele, mis on vĂ”imsad kollageeni tootmist soodustavad toiduained.

Siin on 14 toitu, mis aitavad nahas kollageeni tootmist suurendada lÀbi meie kehale Ôigete toitainete pakkumise:

  • Spirulina: Rikas valgu ja antioksĂŒdantide poolest, mis aitavad kaitsta nahka ja soodustavad kollageeni tootmist.
  • Maguskartul ehk bataat: Sisaldab beetakaroteeni, mis muundub organismis A-vitamiiniks ja soodustab naha tervist.
  • Apelsinid: C-vitamiini rikkad, mis on oluline kollageeni sĂŒnteesiks ja naha kaitseks.
  • Banaan: Pakub vitamiine ja mineraale, mis aitavad sĂ€ilitada naha elastsust ja tervist.
  • Nori merevetikas: Sisaldab joodi ja antioksĂŒdante, mis toetavad naha tervist ja kollageeni tootmist.
  • Ananass: Rikas C-vitamiini ja ensĂŒĂŒm bromelaiini poolest, mis aitab vĂ€hendada pĂ”letikku ja soodustab naha tervist.
  • Kaer: Sisaldab aminohappeid ja mineraale, mis on olulised kollageeni loomiseks.
  • Spinat: Rikas C-vitamiini ja antioksĂŒdantide poolest, mis on vajalikud kollageeni tootmiseks.
  • Vaarikad: Pakuvad C-vitamiini ja antioksĂŒdante, mis aitavad kaitsta nahka ja soodustavad kollageeni sĂŒnteesi.
  • Punased viinamarjad: Sisaldavad resveratrooli, vĂ”imsat antioksĂŒdanti, mis aitab kaitsta nahka ja soodustab kollageeni tootmist.
  • Linaseemned: Rikkad omega-3 rasvhapetest, mis aitavad toetada naha tervist ja soodustavad kollageeni tootmist.
  • Roheline tee: Sisaldab katehhiine, antioksĂŒdante, mis kaitsevad nahka ja toetavad kollageeni tootmist.
  • Liblikhernes: Sisaldab antioksĂŒdante ja soodustab naha tervist.
  • Aloe vera: Tuntud oma nahka rahustavate ja tervendavate omaduste poolest, aitab kaasa naha loomulikule kollageeni tootmisele.

Need toiduained töötavad nahas kollageeni suurendamiseks, toetades naha tervist ja elastsust, pakkudes vajalikke toitaineid ja antioksĂŒdante. Lisa need oma igapĂ€evasesse toitumisse, saad loomulikul ja julmusevabal viisil aidata kaasa naha kollageeni tootmisele.

​

Kui tunned, et nahamure on olnud juba pikka aega ja ei ole pĂŒsivalt nahka korda saanud, siis tule julgelt tasuta konsultatsiooni, et nĂ€ha, kas minu lĂ€henemine naha paranemisele saab Sind aidata.

📅 â€‹Broneeri tasuta sobivusvestlus Zoomis​

PĂŒsi sĂ€rav ✹

Kaia Kardmaa

holistiline nahaspetsialist

đŸ“© â€‹Kirjuta mulle​

🎁 â€‹https://naturee.ee/kingitus/​

Liitu tasuta teadliku nÀohoolduse grupiga

Sinu nahk vÀÀrib parimat đŸ–€ KĂ”ik soovitused on mu enda peal testitud ✹

ITELLA SMARTPOST 2.95€

Tasuta transport tellimustele ĂŒle 50€

KIIRE POSTITAMINE

KÔik tooted kohe olemas

100% TURVALINE

Mugav pangalingiga tasumise vÔimalus